• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 26 آبان 1399
کد مطلب : 115896
+
-

کافه مجلس/  امیرآبادی در هیأت اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری

در جلسه دیروز بهارستان انتخاب یک نفر از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای حضور در هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست‌جمهوری به رأی مجلس گذاشته شد. به گزارش خانه ملت، با رأی نمایندگان، احمد امیرآبادی فراهانی به‌عنوان عضو هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست‌جمهوری انتخاب شد.

  جشن جوانمرگ شدن قاتل حاج قاسم 
 نماینده ملایر در جلسه علنی دیروز مجلس در نطق میان دستور خود در مورد انتخابات آمریکا گفت: تغییر دولت در آمریکا چیزی را عوض نمی‌کند، اما جوانمرگ شدن سیاسی قاتل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را جشن می‌گیریم. باخت ترامپ ما را به یاد این ضرب المثل می‌اندازد که چوب خدا صدا ندارد. به گزارش ایسنا، احد آزادی خواه، ادامه داد: به ‌نظرم عده‌ای از مجلس یازدهم می‌ترسند. به مردم از همین تریبون می‌گویم که مجلس یازدهم کارش را انجام داده است، اما ریگی در کفششان وجود دارد و می‌خواهند این مجلس را از چشم مردم بیندازند.

  4 سؤال از 3 وزیر روحانی 
در پایان نشست دیروز بهارستان 4سؤال از وزرای جهادکشاورزی، اقتصاد و علوم اعلام وصول شد. به گزارش خانه ملت، همچنین  طرح الحاق تبصره ۲ به ماده ۷۲ آیین‌نامه داخلی مجلس درباره خودروی نمایندگان، گزارش عملکرد سالانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گزارش عملکرد وزارت نفت و طرح اصلاح قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب ۱۳۶۲ ازجمله طرح‌هایی بودند که در این نشست اعلام وصول شدند.

  آغاز به‌کار یک فراکسیون جدید
پس از تشکیل فراکسیون «اقتصاد دیجیتال و حکمرانی داده» انتخابات هیأت رئیسه این فراکسیون برگزار شد. مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران، رئیس این فراکسیون و مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان نایب‌رئیس اول فراکسیون اقتصاد دیجیتال و حکمرانی داده شدند. به گزارش فارس، همچنین سمیه رفیعی و روح‌الله ایزدخواه، نمایندگان تهران به‌عنوان دبیران اول و دوم این فراکسیون انتخاب شدند و مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان نیز به‌عنوان سخنگوی این فراکسیون انتخاب شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید